mandag 29. juni 2009

JEG HAR BURSDAG:)))

Det blir lite blogging om dagen. Været er helt fantastisk, og i morgen vender vi snuten til Gøteborg på Partille cup i håndball.  14 timer i bil ser jeg ikke fram til, men resten blir bra!!.

Dessuten......Jeg har bursdag i morgen:))), Jeg er nok av den typen som liker tanken på bursdager. Tenk å være så heldig å fått leve nok et år:)). Det må som regel feires, rund eller ikke rund dag, men ikke i morgen da:). Jeg blir 36 år:))

Har fått en Kitchen aid blender av min mann.  Hvit! Må si han overrasket meg da. Han hører visst etter når jeg summer rundt han likevel da:)).

God sommer!

Klem til dere alle fra meg!!!


5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen i morgen.
    Høres ut som du har en omtenksom og snill mann.
    God tur til Gøteborg. :)

    SvarSlett
  2. Hei, hei bursdagsbarn!: ) Gratulerer så mye med dagen som er i morgen, kos deg masse og nyt ferie i vakre Gøteborg!: )

    Klem

    SvarSlett
  3. Thanks for sharing your thoughts on atheriogaean.
    Regards

    Look into my web-site :: s2000 parts

    SvarSlett
  4. Why visitors still use to read news papers when in this technological globe
    everything is available on net?

    Check out my weblog ... alpha heart rate watch

    SvarSlett