lørdag 18. juli 2009

Utfordring fra Huset på Planen

Dette består min frokost av i dag.  Enkel og lettvint! Jeg synes denne frokostblandingen fra Ica er veldig god. Sikkert ikke så sunn, men skit i det da;). Kompenserer med skummet melk. Levende lys, dagens avis  og en kaffe til slutt er supert tilbehør:)). Leonard Cohen fikk terningkast 6. Gratulerer til han:). Må vel også få med at jeg bruker Rosendahl sitt service, oppbevaringsboksen til frokostblandingen kommer fra Ikea og rommer hele to esker med blandingen.

2 kommentarer:

  1. Den frokostblandingen har jeg ikke smakt. Ble fristet til å prøve.
    Alessibrettet ditt er skikkelig fint. Vi har likedan, men ovalt. Sikkert mer praktisk med rundt.

    SvarSlett
  2. Frokostblanding er det eneste som sklir ned til frokost her også. Ang Cohen, så var jeg blant de heldige som fikk oppleve han i Langesund på torsdag. Det var virkelig en magisk kveld :)

    SvarSlett