onsdag 30. desember 2009

Nytt familiemedlem:)






Da har vi fått oss et nytt nydelig familiemedlm i hus. Hun kom med flyet helt alene i går. Det snødde veldig mye så vi var en liten stund i tvil om hun i det hele tatt kom til å lande. Det hadde virkelig vært en stor nedtur!. Men hun kom:).
Chica er en 1 1/2 år gammel Pomeranian. Like gammel som hun vi har fra før. Det var igrunn det vi tenkte med å skaffe oss ei til. Mira begynner å venne seg til sin nye søster:).

Legger ut noen bilder fra lek i snøen i dag:)

4 kommentarer:

  1. For nokre skjønne skapningar! Fine bilder! :)
    Eg er glad eg har funne bloggen din, og gleder meg til å følgje deg vidare i 2010!

    Godt nyttår!
    Klem frå Elin ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  2. Grattis med nytt flott familiemedlem.
    Ønsker deg og dine alt godt i det nye året.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  3. Tuusen takk. Det varmer meg masse:)))). Hæppinjujer:)))

    SvarSlett
  4. Så herlige hundebilder !Utrolig søte hunder.Ser ut som om de liker seg i snøen;)
    Så flott jente med kanin også.Kanin + Hund ser ut til å være = Sant hos dere:)
    Fin blogg du har ,her skal jeg titte innom innimellom.
    Ha et godt nytt år !

    Klem fra Monja

    SvarSlett