torsdag 1. oktober 2009

Besøk av stylingteamet til Riviera Maison fra Nederland




Jeg og den nyansatte daglige lederen til Riviera Maison Molde har vært hos de flotte menneskene som holder til på Showroomet i Oslo. Vi har fått masse inspirasjon og informasjon over to dager. Idag kom Eirik, agenten i Oslo og stylingteamet til oss i Molde for å se på lokalene våre. De ble kjempe imponert over hvor flott lokalet var og ikke minst hele storsenteret. Dette blir bare sååå bra. Stylistene forandrer nok litt på tegningene etter å ha sett det på ekte.
Etter at vi ble vist rundt på hele Storsenteret av eieren Stig Jacobsen, tok jeg de med på en sightseeing runde i Molde. Jeg må jo bare vise dem hvor flott det er her hos oss.
Jeg kjørte de opp på Varden, og de var solgt:)). Moro for meg som er så glad i byen min!

2 kommentarer:

  1. Spennende:) Jeg ønsker dere masse lykke til, og gleder meg til åpningen:) (pssst, artig å se bestisen på et bilde i bloggosfæren;))

    Nina

    SvarSlett
  2. Så artig da:)
    Heldig som har fått Anita på laget da..så sprudlende jente:)
    Ønsker dere masse lykke til jeg også.

    Nina

    SvarSlett