tirsdag 31. mars 2009

Nå har det gått noen dager siden jeg har skrevet noe her, men det skyldes en hektisk hverdag:)). Er jeg ikke heldig som har en hektisk hverdag??. Føler meg faktisk priviligert.
    Jeg har bla vært opptatt med å feire min sønns 4 års dag!!.  Det betyr å lage sjokoladekake for å ha med i barnehagen, familiebursdag med div. kaker, og i dag blir det barnebursdag med 14 barn:)). Er jeg ikke heldig??
    Da blir det pølse m/brød (bankers), Brownies, Risboller, Belgiske vaffler og Ostekake som mannen min har laget!!! (til foreldrene). Er jeg ikke heldig??
    Nedenfor har jeg lagt ut bildet av tre "termokrus", kjøpt på Husfliden. Min lille Pomeranian som koser seg med et bein. ( Hadde forresten vært kjekt å komme i kontakt med andre som har denne herlige rasen). Mitt lille bidrag til Påskepynt. Tulipaner og en skål med sjokoladepåskeegg kjøpt på Kremmerhuset. Og til slutt noen Påskeliljer utenfor inngangen.

Vil også benytte anledningen til å takke alle som er inne på siden min. Trodde aldri det skulle bli så mange på så kort tid:))). Jeg setter veldig pris på tilbakemeldingene!!  TUSEN TAKK!!!

KLEM FRA ELIN:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar